Wednesday, April 24, 2013

hai

assalamualaikum.

oh hai. blog ini tiada tujuan. memang diwujudkan untuk saja-saja. manalah tahu. aku bosan tahap cipan tak tahu nak buat apa ke, ada tak puas hati nak jerit tapi tak boleh sebab ada halangan dan dugaan ke, aku nak buat tutorial ke (okay tu dah tahap perasan. kalau muka market takpe okay ceke sedo), aku nak post recipe ke (ini memang impian aku dari kecik, nak jadi martha stewart/rachel ray/buddy valastro), aku nak kahwin lepastu buat bridezilla punya post ke wakakakakakaka.

dulu ada blog, tapi disebabkan kematangan yang hmm memang tak boleh dipertimbangkan dan boleh menangis air mata darah kalau tengok post aku zaman dedolu so, aku decide untuk terminate blog dulu. dulu,  berjaya edit gambar pun aku dah post kat blog; tak ke menangis.

kali ni mungkin lebih matang kot postnya (mungkin). dan sebolehnya aku akan type penuh-penuh. walaupun bukan dalam tatabahasa yang sepatutnya dan amaran! bahasa rojak is highly used here. aku cinta bahasa, i like english, je _____ francais. okay tau je taime je. hahahahaha.

adios amigos mucho.

No comments:

Post a Comment